RDS fix (+4) 0314243216 ; mobil 0722430730 ; RDS mobil (+4) 0771427398 ; Fax (+4) 0318115902 ; Email sales@metabirotica.ro  |  Intrebari frecvente  |  Contacteaza-ne

Acces cont  |  Inregistrare  |  Istoric comenzi

  
  
  
  

Conditii si termene de vanzare

                                      CONDITII si  TERMENE DE VANZARE

 

Toate vanzarile Meta Group Universal catre cumparatori sunt supuse acestor reguli, care se completeaza cu dispozitiile din contractuI de vanzare-cumparare. Acceptarea acestor conditii se face implicit de catre Cumparator odata cu achizitionarea marfii.  
Pe site , pozele si preturile au caracter informativ ; preturile pot suferi modificari , dar , doar cu o notificare prealabila a cumparatorului ( preturile comunicate de reprezentantul companiei, pot fi diferite fata de preturile afisate pe site,datorita: cursurilor valutare fluctuante si furnizorilor multipli, care au diferente in ceea ce priveste stocuri,conditii de vanzare  si preturi).Cu alte cuvinte, nu vom onora nici o comanda daca cumparatorul nu va sti cu exactitate cat urmeaza sa plateasca pentru produsele solicitate.

COMANDA

Se poate trimite direct de pe site , telefonic, prin fax , e-mail sau prin yahoo messenger (Telefon RDS (+4 ) 031 4243216 ; Vodafone (+4) 0722 430730 ; Fax (+4) 031 8115902 ;  Email  sales@metabirotica.ro ; Messenger ID :   catalinmarin0110 ;  Persoana de contact : Catalin MARIN  ;  Program : Luni—Vineri   9—18 );dupa receptia comenzi,se verifica disponibilitatea produselor solicitate,se intocmeste oferta de produse ( care va contine informatii despre pret,cantitate,taxe verde si de transport,livrare,plata,etc),se obtine confirmarea /acceptul ofertei,se pregateste coletul si se realizeaza livrarea.
- Preturile produselor afisate pe site sunt exprimate in lei ,contin TVA si nu includ taxa de livrare, taxa verde ( 5 lei fara TVA, in cazul echipamentelor).

PLATA PRETULUI MARFII. MODALITATI DE PLATA. TERMENE DE PLATA.

- Plata pretului marfii se poate face prin virament bancar sau in numerar (in conditiile legii),in cuantumul si la termenul prevazut in factura.

- Suma scadenta trebuie sa fie virata in contul Vanzatorului la data mentionata pe factura. Plata se considera facuta la termen, in situatia in care suma datorata a ajuns in contul Vanzatorului la termenul prevazut in factura.

- In cazul in care plata nu este facuta in termenul prevazut in factura, Vanzatorul este indreptatit sa perceapa penalitati de 0,1 % din suma restanta pe zi de intarziere.

- Plata se face la ING Bank Romania - filiala Drumul Taberei, in contul RO 03INGB 0000 9999 0141 4050  sau cash la livrarea bunurilor ( in conditiile legii ).

- Vanzatorul ramane proprietarul marfurilor facturate pana la achitarea integrala a acestora.

LlVRAREA BUNURILOR - OBIECT AL VANZARII

- Termen de livrare maximum 24h-pentru produsele aflate in stoc si comandate pana la ora 15 si de maximum 72h -pentru produsele aflate in stoc si comandate dupa ora 15 , la sediul clientului , prin reteaua Fan Courier.Programul de livrare este de Luni pana Vineri ; Sambata se fac livrari pana la ora 12 si doar cu o confirmare prealabila a cumparatorului ; Duminica si in zilele de sarbatori legale nu se efectueaza livrari. Pentru produsele neaflate in stoc , termenul de livrare este de ……... saptamani ( depinde;de la caz la caz ), in baza unei comenzi ferme  , cu avans de minimum 30% din pretul produsului .
- Livrare Expess Loco—doar in Bucuresti– in aceeasi zi , pentru comenzile inregistrate pana la ora 12 ; se percepe  o taxa de 25 ron per colet, indiferent de valoarea cumparaturilor; valabila pentru colete cu dimensiuni  de pana la 15x25x35 cm si doar cand conditiile atmosferice permit deplasarea cu scuterul .
-Există situaţii rare, independente de acţiunile noastre, când durata de expediere prin curier rapid poate depăşi termenele de livrare stabilite anterior.
-La cererea cumparatorului , se pot efectua livrari si cu alte firme de curierat.
-Produsele pot fi ridicate de catre Cumparator  direct de la sediul Vanzatorului , neaplicandu-se , in acest caz , taxe de transport , fiind  necesara insa notificarea prealabila a vanzatorul.

-Riscul si chieltuielile transportului marfii revine in sarcina Cumparatorului, in situatia in care bunurile sunt ridicate de Cumparator sau reprezentantul acestuia (mandatar, transportator etc) de la sediul Vanzatorului.

-Costurile de livrare - vor fi suportate de cumparator si sunt de minimum 11 lei fara TVA , pentru Bucuresti , si de minimum 16 lei fara TVA , pentru provincie ( in reteaua Fan Courier ). Cumparatorul va fi informat despre cuantumul chieltuielilor de transport , astfel incat , la receptia coletului , va sti cu exactitate cat urmeaza sa plateasca pentru cumpararile efectuate in magazinul Metabirotica.

Calcularea costurilor de livrare se face dupa formula:

                Livrare in Bucuresti : 11 RON pentru primul kg

                                                   0.9 RON pentru fiecare kg suplimentar  

                Livrare in provincie : 16 RON pentru primul kg

                                                  0.9 RON  pentru fiecare kg suplimentar 

                                                  0.6 RON pentru fiecare km efectuat in afara retelei Fan Courier Express.Pentru lista completa a localitatilor cuprinse in reteau FanCourier http://www.fancourier.ro/orasele/locatiiFAN.pdf

                Exemplificare:

                *un cartus cu cerneala are 30-50g deci chieltuielile de transport ar fi 11 RON in Bucuresti si 16 RON in provincie.

                *un cartus cu toner are 1-5kg deci chieltuielile de transport ar fi 11-14.6 RON in Bucuresti si 11-14.6 RON in provincie ( in reteaua Fan Courier adica in orasele mai importante)

                *echipamentele au cel putin 4kg deci chieltuielile de transport ar fi de cel putin 13.7 RON in Bucuresti si 18.7 RON in provincie  
- Chieltuielile de livrare , atunci cand exista , vor fi evidentiate separat pe factura de achizitie.
RETURURI
-Orice retur de marfa este acceptat numai insotit de un NRM (Numar Retur Marfa). NRM-ul se obtine astfel: trimiteti (prin fax sau email) la Vanzator o cerere de retur marfa (care sa contina datele de identificare ale cumparatorului , codul  si descrierea produsului de returnat si motivul returului de ex. greseala comanda/livrare/facturare ; marfa defecta ; consumabil defect) ,o copie dupa factura de achizitie si dupa certificatul de garantie (in cazul echipamentelor); veti primi un numar de inregistrare (NRM-ul) pe care il notati pe cererea de retur marfa.Dupa obtinerea NRM-ului , aveti o perioada de 10 zile calendaristice sa trimiteti coletul cu produsele de returnat insotite de  cererea de retur marfa , factura de achizitie si certificatul de garantie. NRM-ul trebuie scris cat mai vizibil pe cutia in care se trimit produsele returnate.

-Cererea de retur marfa se trimite in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data receptiei produsului. Depasirea termenului specificat anterior va duce la neacceptarea cererii de retur marfa.

-Ne rezervam dreptul de a nu accepta retururi , fara o motivatie intemeiata.

-Produsele vor fi returnate in conditiile necesare revanzarii (nu se admit pachete desfacute, etichete lipite, cutie desfacuta/desigilata,produse sparte,deteriorate,cartuse consumate , etc).

NU se accepta retururi la "comenzi speciale". "Comanda speciala" se refera la produse care nu figureaza in mod normal in lista produselor distribuite. La primirea unei "comenzi speciale" Cumparatorul va fi instiintat de regimul special al acesteia.

MARFA TRIMlSA GRESIT

- Pentru bunurile primite in mod eronat sau pentru lipsa de marfa, notificarea se va face de catre Cumparator , in termen de maximum 10 zile calendaristice de la data facturarii. Termenul se refera la marfa receptionata prin transportatorii utilizati de Vanzator . 

- Orice alta reclamatie primita dupa acest termen NU va fi acceptata.

- Pentru coletele deteriorate, Cumparatorul este obligat sa anunte imediat transportatorul ,si sa deschida coletul deteriorat de fata cu reprezentantul acestuia.

- Nerespectarea acestei prevederi duce la asumarea responsabilitatii Cumparatorului in privinta, bunurilor deteriorate.

MARFA DEFECTA

- Retururile de marfa defecta se fac numai pentru produsele cumparate de la Vanzator ,care sunt inoperabile sau nu fuctioneaza conform specificatiilor producatorului,si sunt acoperite de garantia producatorului.

- Pentru a returna marfa defecta aveti nevoie de un NRM (Numar Retur Marfa).

- Orice produs defect returnat este acceptat numai insotit de ambalajul original.

- Produsele vor fi verificate si cantarite. Daca se dovedeste ca acestea nu sunt stricate, au fost folosite contrar recomandarilor producatorului sau sunt deja consumate , se returneaza imediat cumparatorului , costul transportului fiind suportat de Cumparator.

- Nu se accepta retururi de produse defecte pentru orice consumabil care este sub forma de praf ambalat in cutie de plastic/nylon (tonere, developere).

- In termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului, Vanzatorul va comunica hotararea luata (una din cele de mai jos):

a. Produsul defect se returneaza cumparatorului.

b. Produsul defect va fi inlocuit cu unul nou.

c. Vanzatorul va emite un storno pentru acel produs defect.

- Refuzul/returnarea unor bunuri nu il scuteste pe Cumparator de obligajia de a plati pretul bunurilor acceptate sau de a executa alte obligatii, in conformitate cu prezentele reguli si cu dispozitiile contractuale.

GARANTII

- Vanzatorul garanteaza ca bunurile vandute corespund normelor calitative prezentate de producator. Vanzatorul va inlocui produsele consumabile defecte sau va restitui Cumparatorului contravaloarea lor, daca acestea au fost folosite potrivit recomandarilor producatorului. Echipamentele de birou beneficieaza de garantia asigurata de producator pe o perioada de 12-24 luni de la data achizitionarii. Consumabilele originale , compatibile , remanufacturate , reumplute , kit-uri de refill beneficieaza de garantia de defect , adica vor fi imediat inlocuite sau returnata contravaloarea lor in maxim 48 ore de la data receptiei returului, daca nu functioneaza conform specificatiilor producatorului..Motivatia returnarii trebuie sa fie totusi reala , justificata si produsele returnate au fost folosite potrivit recomandarilor producatorului .

- Vanzatorul pune la dispozitia Cumparatorului, la cererea acestuia, documentatia ,care insoteste marfa, tradusa in Limba Romana, potrivit legislaliei in vigoare .

- Documentatia este pusa la dispozitie de Vanzator pe suport material (Ia cerere) sau in format electronic. 

LlTIGII

Eventualele litigii intre partile contractante vor fi solutionate pe cale amiabila, iar daca acest lucru este imposibil, litigiul ivit va fi depus spre solutionare instantei judecatoresti competente din Municipiul Bucuresti.

 

 

Declaratie de conformitate

 

SC Meta Group Universal SRL cu sediul in Str. Drumul Taberei , nr. 94 , blc. 519 , sc. 3 , et. 3 , ap. 79 , sector 6 , Bucuresti , CUI RO 17063828 , cu Nr. Reg. Com. J40/21436/2004 , declaram,asiguram si garantam pe propria raspundere  , conform prevederilor art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata , sanatatea , securitatea muncii si protectia mediului ca produsele livrate nu pun in pericol viata , sanatatea , securitatea muncii , nu produc impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu:

standardele ISO 9001/2001 ; EN 55022  1987 ; EN 50082-1  1987

directivele comunitare 89/336/ EEC ; 92/31/EEC ; 93/68/EEC

Prin prezenta , garantam ca produsele vandute corespund normelor calitative  prezentate de producator ( in conformitate cu standardul ISO 9002/EN 29002 : 1989 , BS 5750 Part. 3 : 1989.

  
  

  

Aboneaza-te la newsletter

 
Vrei sa afli prin email despre reduceri si promotii? Aboneaza-te acum la newsletter si fii la curent cu tot ce e nou!





  


  

Pret

  

  

Branduri

  

  

Marturiile clientilor

 

Buna ziua, Prezenta adresa vine ca expresie a aprecierii pe care SC PRADERA CENTRAL MILITARI REAL ESTATE SRL, o are fata de SC Meta Group Universal...

SC PRADERA CENTRAL MILITARI REAL ESTATE

Vezi mai multe marturii