Conditii si termene de vanzare
COMANDA
PLATA PRETULUI MARFII. MODALITATI DE PLATA. TERMENE DE PLATA.
- Plata pretului marfii se poate face prin plata online pe site , virament bancar sau in numerar (in conditiile legii),in cuantumul si la termenul prevazut in factura.
- Suma scadenta trebuie sa fie virata in contul Vanzatorului la data mentionata pe factura. Plata se considera facuta la termen, in situatia in care suma datorata a ajuns in contul Vanzatorului la termenul prevazut in factura.
- In cazul in care plata nu este facuta in termenul prevazut in factura, Vanzatorul este indreptatit sa perceapa penalitati de 0,1 % din suma restanta pe zi de intarziere.
- Plata se face la ING Bank
- Vanzatorul ramane proprietarul marfurilor facturate pana la achitarea integrala a acestora.
LlVRAREA BUNURILOR - OBIECT AL VANZARII
-Riscul si chieltuielile transportului marfii revine in sarcina Cumparatorului, in situatia in care bunurile sunt ridicate de Cumparator sau reprezentantul acestuia (mandatar, transportator etc) de la sediul Vanzatorului.
RETURURI
NU se accepta retururi la "comenzi speciale". "Comanda speciala" se refera la produse care nu figureaza in mod normal in lista produselor distribuite. La primirea unei "comenzi speciale" Cumparatorul va fi instiintat de regimul special al acesteia.
MARFA TRIMlSA GRESIT
- Pentru bunurile primite in mod eronat sau pentru lipsa de marfa, notificarea se va face de catre Cumparator , in termen de maximum 14 zile calendaristice de la data facturarii. Termenul se refera la marfa receptionata prin transportatorii utilizati de Vanzator .
- Orice alta reclamatie primita dupa acest termen NU va fi acceptata.
- Pentru coletele deteriorate, Cumparatorul este obligat sa anunte imediat transportatorul ,si sa deschida coletul deteriorat de fata cu reprezentantul acestuia.
MARFA DEFECTA
- Retururile de marfa defecta se fac numai pentru produsele cumparate de la Vanzator ,care sunt inoperabile sau nu fuctioneaza conform specificatiilor producatorului,si sunt acoperite de garantia producatorului.
- Pentru a returna marfa defecta aveti nevoie de un NRM (Numar Retur Marfa).
- Orice produs defect returnat este acceptat numai insotit de ambalajul original.
- Produsele vor fi verificate si cantarite. Daca se dovedeste ca acestea nu sunt stricate, au fost folosite contrar recomandarilor producatorului sau sunt deja consumate , se returneaza imediat cumparatorului , costul transportului fiind suportat de Cumparator.
- In termen de 1 - 3 zile lucratoare de la primirea produsului returnat , Vanzatorul va comunica hotararea luata (una din cele de mai jos):
a. Produsul defect se returneaza cumparatorului.
b. Produsul defect va fi inlocuit cu unul nou.
c. Vanzatorul va emite un storno pentru acel produs defect.
- Refuzul/returnarea unor bunuri nu il scuteste pe Cumparator de obligajia de a plati pretul bunurilor acceptate sau de a executa alte obligatii, in conformitate cu prezentele reguli si cu dispozitiile contractuale.
GARANTII
- Vanzatorul garanteaza ca bunurile vandute corespund normelor calitative prezentate de producator. Vanzatorul va inlocui produsele consumabile defecte sau va restitui Cumparatorului contravaloarea lor, daca acestea au fost folosite potrivit recomandarilor producatorului. Echipamentele de birou beneficieaza de garantia asigurata de producator pe o perioada de 12-24 luni de la data achizitionarii. Consumabilele originale , compatibile , remanufacturate , reumplute , kit-uri de refill beneficieaza de garantia de defect , adica vor fi imediat inlocuite sau returnata contravaloarea lor in 1 - 3 zile de la data receptiei returului, daca nu functioneaza conform specificatiilor producatorului..Motivatia returnarii trebuie sa fie totusi reala , justificata si produsele returnate au fost folosite potrivit recomandarilor producatorului .
- Vanzatorul pune la dispozitia Cumparatorului, la cererea acestuia, documentatia ,care insoteste marfa, tradusa in Limba Romana, potrivit legislaliei in vigoare .
- Documentatia este pusa la dispozitie de Vanzator pe suport material (Ia cerere) sau in format electronic.
LlTIGII
Eventualele litigii intre partile contractante vor fi solutionate pe cale amiabila, iar daca acest lucru este imposibil, litigiul ivit va fi depus spre solutionare instantei judecatoresti competente din Municipiul Bucuresti.
Declaratie de conformitate
SC Meta Group Universal SRL cu sediul in Str. Drumul Taberei , nr. 94 , blc. 519 , sc. 3 , et. 3 , ap. 79 , sector 6 , Bucuresti , CUI RO 17063828 , cu Nr. Reg. Com. J40/21436/2004 , declaram,asiguram si garantam pe propria raspundere , conform prevederilor art. 5 din HG nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata , sanatatea , securitatea muncii si protectia mediului ca produsele livrate nu pun in pericol viata , sanatatea , securitatea muncii , nu produc impact negativ asupra mediului si sunt in conformitate cu:
standardele ISO 9001/2001 ; EN 55022 1987 ; EN 50082-1 1987
directivele comunitare 89/336/ EEC ; 92/31/EEC ; 93/68/EEC
Prin prezenta , garantam ca produsele vandute corespund normelor calitative prezentate de producator ( in conformitate cu standardul ISO 9002/EN 29002 : 1989 , BS 5750 Part. 3 : 1989.